Aussieringens

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Carina Losenborg - 6 augusti 2010 18:15

Beon är ju stolt pappa och här kommer lite bilder från idag då var och hälsa på dem. Det finns hanar kvar om det är någon som vill ha en :) Hör av er då så ska ni få nr till Helene.


                  

Av Carina Losenborg - 6 augusti 2010 17:54

Idag har varit både bra och dålig.

Dagen har innehållt underbara valpar. Var hos helene och tittade på Beons valpar, helt underbara, dock är det svårsåldt, hon fick 8 hanar och det är ju inte så enkelt, så vet ni någon som vill ha en underbar liten aussievalp så hojta till :)


Sedan var ju tanken att vi skulle åka upp till jbk och träna agility och jag hade tänkt köra lydnad oxå, när vi började sätta upp banan så började det regna och till på råga på allt så har Bus drivit mig till vansinne idag, hon är ju precis över ett år och inne i en riktigt jobbig period.. Hon måste prata hela tiden och det driver mig till vansinne. Iaf så körde jag Bimbo och jag är så nöjd med hennes slalom, det gick kanonbra, hon börjar bli riktigt snabb nu :)

De andra hundarna fick ingen träning idag för när det var dax för dem regnade det så mycket att jag inte vill köra pga risk för skador. Så vi åkte hem..


Suck jag vill ha fint väder och sol och värme inte regn! Men vi tar nya tag och tränar imorgon istället :) Bilder på vaparna kommer senare :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards