Aussieringens

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Carina Losenborg - 23 september 2010 08:35

Oj vad jag var trött idag när jag vaknade, ville inte riktigt vakna ur min konstiga dröm. Men tillslut insåg jag att jag var tvungen att vakna och gå o väcka Tuva, men dröm om min förvåning, när jag kom in i hennes rum så satt hon och tog på sig sina kläder. Hon trodde vi hade försovit oss :)

Gjorde allt klart och lämnade henne i skolan sedan tog jag med hundarna ut i skogen en sväng så de har fått springa o rasta av sig.

Tänkte de skulle få vara kvar hemma när jag åker till frissan idag..


Jag har försökt fundera på hur jag vill se ut i håret men jag vet inte.. jag får väl överlämna det i frissans händer.. Hoppas på att hon gör något bra! jag brukar dock vara väldigt nöjd när jag kommer från frissan. Hon är duktig..


Framför mig på bordet ligger all svamp som jag rensade igår. Jag har lagt ut den på tork. Blir gott att ha i vinter, altid lika gott att kunna ta fram och äta på vintern. Dock är detta förstå året jag själv hittar trattisar, annars brukar jag få av andra så jag är lite nöjd med att jag hittade själv..


Idag blir det ingen träning med hundarna för det hinner jag inte det är fullt upp idag, först frissan sedan ska jag jobba för at sedan gå på affärsmöte med Björn och hans kund. Ska dock bli roligt då vi ska gå ut och äta och gå på HV.

Så dagen är full med aktiviteter som vanligt.


OCh vet ni vad imorgon fyller jag år :) Så vem vet vad den dagen innehåller?? :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards