Aussieringens

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Carina Losenborg - 27 oktober 2010 13:17

Idag är en dag full med jobb, en rolig dag på många sätt, just nu har jag lunchrast och har just fixat mat till Tuva och hennes kompis. Igår tränade jag en del med hundarna, skev ett långt inlägg om detta men när jag skulle spara så gick något fel så det försvann :( orkar inte skriva om det så ni får vara utan det :)


Hundarna har en tråkig dag idag eftersom jag jobbar hela dagen, de får gå ut små kortisar men inga långa för det hinns inte med. Men de överlever nog.
Imorgon ska jag lämna in min bil på reparation så sedan kommer jag att vara utan bil hela dagen. Dock ska vi ju träna hund imorgon så kl 9.30 ska jag vara på huskvarna hk. Jag har tänkt mig att jag ska gå dit med hundarna. Det blir en promenad på ca 1 timme så det är ju inte så farligt. Hoppas lite på att få lift hem bara så jag slipper gå hem oxå.. :) Hoppas oxå på att det inte blir ösregn för då vet jag inte om jag klarar av att gå ända dit. då kommer jag att vara genomblöt redan innan träningen har börjat så jag hoppas på bra väder.


Imorgon ska jag träna på hela 1:an och hela 2:an, ska oxå gå igenom en del klass 3 moment.. det är många som kommer imorgon så det blir kul. Alltid roligt när man är många för det blir lättare med vissa moment som t ex platsen..


Idag jobbar jag som sagt och det ända fram till kl 8 ikväll.


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards