Aussieringens

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Carina Losenborg - 3 februari 2011 18:58

Har de senaste dagarna insett att någon av hundarna fäller och det är inte lite heller, jag tittade lite extra på Beon och insåg snabbt att det var han så fram med borsten, kammade ur en helt ny hund. Det var tom så att Tuva funderade på om hon kunde skapa en ny liten hund av allt hår. Det blev en hel kasse full.

Sedan var jag ju tvungen att dammsuga hela huset för att få bort allt som han hade tappat.

Det tråkiga med fällande hundar är att kammar man dem inte varje dag under denna period så blir det inte kul inne men all annan tid är det ju helt ok. De fäller inte speciellt mycket utom dessa fällningsperioder.


Sitter med min nya dator i sängen och väntar på att klockan ska bli lite mer, jag vill verkligen gå och lägga mig, är jättetrött! Trött efter dagens utmaningar. Har varit en riktigt ansträngande och jobbig dag.

Av Carina Losenborg - 3 februari 2011 09:05

de säger att en kvinna ska ha dessa mått för att vara riktigt vacker så igår mätte jag Bimbos midja, tänkte att jag ska göra det varje vecka så vi får se om hon blir större eller inte.

Igår hade hon iaf ett midjemått på 63 cm :) så hon är en idealkvinna :)


Annars mår hundarna bra, de har varit ute i skogen och sprungit på morgonen. De är alltid lika glada över att natten är slut och att en ny dag börjar. Konstigt tycker jag jag hade gärna sovit mer ;)


Idag slutar jag iaf tidigt men jag har en massa kunder hemma så dagen blir lång iaf :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards