Aussieringens

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Carina Losenborg - 11 februari 2011 08:32

Idag vaknade jag och Björn och gick och sjöng för Tuva. Hon fyller 9 år idag!! Vår stora tjej! Sedan tog vi med henne till vår säng där hon fick öppna några paket. Hon tindrar och lyser hela hon, hon har varit på helspänn en hel vecka, längtat och funderat.. Skönt att det äntligen blev fredag!!

Jag ska jobba lite på förmiddagen idag men sedan har jag tagit ledigt för att kunna vara med henne, jag ska städa huset idag eftersom vi ska ha kalas både lördag och söndag så kan det nog vara bra att ha det städat :)


Hundarna kommer inte att få vara med på kalaset imorgon :( de får vara i friggeboden. Det kommer hit 10 barn och en del av den är hundrädda så de får tyvärr inte vara med, man ska visa hänsyn till dem som är rädda. Det handlar ju bara om ett par timmar så det är inte så synd om dem..


Igår gick jag och Bimbo en lång sväng alldeles ensamma, det var skönt att gå bara med henne, idag ska Bus får en promenad och imorgon får Beon en, tänkte ta dem en och en så att de får lite egentid.

Håller också på att lära Bus att sitta fint, hon är jätteduktig så snart kan hon det! Ska ta en bild på henne när hon kan det..


ja så ser dagen ut för oss, hoppas ni andra får en bra dag också..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards