Aussieringens

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Carina Losenborg - 17 februari 2011 19:35

Idag har jag tillbringat hela dagen med min bästaste Ulrika!! Hon kom hit vid 10 tiden och sedan satt vi och pratade tills det var dax att åka och träffa mina gamla kompisar på Telia för en lunch. Vi åkte ner till Jensens och åt en mycket god lunch med mycket skratt!! Alltid lika roligt att träffa Anna, Martin och Micke. Tuva var med oxå så var fullt hus :)


Sedan har vi varit en sväng på Arken och vägt Bimbo, hon väger 25,5 just nu. Så jag kan väga henne igen om en vecka så får vi se om hon ökar i vikt.. Jag tänker inte tala om vad hon brukar väga utan ni får en rapport lite senare om detta. Jag står fortfarande och tvekar och kommer nog inte vara säker innan jag ser hennes mage guppa av små valpar.. Hon är iaf fortfarande på mycket bra humör vilket är trevligt, hon kan bli hemskt sur när hon är dräktig.


Hundarna tycker vi ska ut och gå långpromenader i detta vädret men usch vad kallt det är!!! Hemskt kallt och tyvärr gör min arm så ont att några långa koppelpromenader blir det inte utan det får bli korta. Jag skadade ju höger arm när jag trillade ner för trappan härromdagen så nu är den blå och ömmar rejält.


Sedan har telefonen ringt hela dagen så tillslut var det riktigt synd om Ulrika som fick sitta och lyssna på mig.. Men du vännen på lördag ska jag stänga av den ;)


Middag har det blivit idag oxå till Björn och Tuva. Majssoppa och mackor och sedan en blåbär- hallonmousse (hemmalagad såklart) Björn åker ju till Kina imorgon så det är bäst att ge honom lite riktig mat innan han åker så att han inte svälter ihjäl :)


Imorgon blir en spännade dag iaf, jag berättar mer imorgon men det kommer hända en massa roligt!!



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards