Aussieringens

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

uppdatering om Bimbo

Av Carina Losenborg - 26 april 2011 16:20

Till er som inte har mig på facebook så ska jag göra en uppdatering om vad som har hänt under dagen.
Bimbo har varit dålig och helt apatisk så jag ringde djursjukhuset och åkte in med henne, de har undersökt henne noga och hon har vätskebrist hon spyr upp allt som kommer i hennes väg och hon är slö. Så de har diskuterat och eftersom hon har valparna så fick hon komma hem med dropp under huden i nacken, hon får inte äta på resten av dagen och hon ska vila och inte vara med valparna, hon får max ge dem mat 2 gånger idag. Så natten kommer att bli min :(

Om hon nu inte blir bättre tills imorgon kommer de att lägga in henne men det hoppas jag inte på. Nu hoppas jag på att min lilla skrutt snart ska känna sig bättre och bli lite piggare.


Dock ska jag tillägga att alla valparna mår bra och ingen av dem är sjuka utan bara Bimbo så ni behöver inte oroa er :)

 
 
Ingen bild

Carola

26 april 2011 18:44

Vad tråkigt att Bimbo mår dåligt...hoppas verkligen att hon snart är på bättringsvägen <3 Tankar till er

 
Ingen bild

A-L

26 april 2011 20:41

Hoppas hon piggar på sig så hon slipper bli inlagd. Usch det är så hemskt när de inte mår bra :( Kram på er!

 
Ingen bild

Annika

26 april 2011 21:15

Men lilla gumman :-( Skönt att hon har en uppmärksam matte! Pyssla om henne, så mkt du hinner mellan valpmatningarna :-)
Stor puss på nosen, med önskan om snabbt tillfriskande, till underbara bimbo <3

 
Ingen bild

Anette

26 april 2011 21:24

Usch.Gud va jobbigt för alla parter,o inte minst för dig carina.Hoppas verkligen att bimbo får behålla vätskan och blir bättre över natten.Håller tummarna / kram Anette

 
Ingen bild

Sanna

26 april 2011 22:07

Jag hoppas verkligen att Bimbo blir bättre <3

 
Ingen bild

Ann-Charlotte

26 april 2011 23:00

Stackars Bimbo! :( Hoppas hon snart mår bättre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Losenborg - 9 april 2014 14:19

Vi har fått hem en hund till vår familj. En av mina gamla valpar som tyvärr inte kan bo kvar hos sin matte av privata anledningar. Så välkommen hem till oss Aussieringens Spider ( Rockie)!!   Rockie är en mycket väluppfostrad och trevlig hund med...

Av Carina Losenborg - 6 februari 2014 14:12

Idag bakas det i huset.. Tuva fyller ju 12 år på tisdag och ska ha kalas för sina vänner imorgon.. Så just nu står jag och bakar tårtbottnar.. Gör 4 st i olika färger, röd, blå, gul och grön..  måste ju ha lite kul när man bakar :) Sedan när Tuva k...

Av Carina Losenborg - 5 februari 2014 11:22

Är vi människor elaka av naturen eller vad är det som gör att människor känner att de behöver attackera, hota, slå eller likande både mot djur och människor??Vad är det som gör att många känner sig så hotade av andras framgång? Att ta ställning för e...

Av Carina Losenborg - 4 februari 2014 17:42

Nu börjar snart vinter OS.. man läser dagligen om personer som väljer att bojkotta OS på grund av allt konstigt och elakt som ryssarna hittar på.. Hur tänker ni ang detta?? Jag har min åsikt klar för mig, jag tycker nog inte att sport och politik h...

Av Carina Losenborg - 31 januari 2014 14:31


Idag är det fredag och det är jätteskönt!! eller vad säger ni?? Denna helgen är det simhoppstävling i göteborg för Tuva. Alltid lika roligt och spännande då jag inte kan sitta stilla och är förmodligen mer nervös än Tuva ;)   Hon är så duktig! ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards