Aussieringens

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Carina Losenborg - 7 maj 2011 11:24

Vill än en gång tacka alla för det otroliga stödet vi fått! Ni är underbara! Tack!

Jag, Tuva och Ella pratade idag om att det är ok idag, man mår inte bra men det är ok på något sätt, man saknar honom men det är en annan slags känsla som gör att man känner sig bedövad, känner sig som om man går i vakum och att det är en dröm. Man kan inte förstå att det hänt så därför så säger hjärnan att det inte gjort det. Väldigt konstig känsla, men vi är ok iaf.
Sedan tror jag att det hjälper att vi hela tiden har saker att göra, vi har ju 9 underbara valpar som man inte kan bli ledsen av utan man blir glad och lycklig i sinnet av att sitta med dem, sedan har jag de andra hundarna som behöver mig nu. De behöver få gå ut, de behöver mat och de behöver pyssel så det tar min tid. Jag ägnar mig åt mina hundar.

O när jag inte gör det städar jag, vet ni hur mycket 9 st 6-veckors valpar kan stöka ner på en natt?? Mina golv är efter en natt kletiga och smutsiga, det ligger saker överallt. Så storstädning varje dag behövs, nu kan de iaf vara ute på dagarna.


Just nu ligger alla 11 i hundgården och sover i en Aussiehög :) Underbara hundar!


Saknar dig Beon och du lämnade ett tomrum hos oss, du kommer alltid att finnas i våra hjärtan! Älskade vackra hund!


Jag ska försöka ta nya bilder på valparna i dag så uppdateringe kommer.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards