Aussieringens

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Carina Losenborg - 1 januari 2012 17:24

Nu är det ett nytt år igen! Vi hoppas ycket på detta året, vi hoppas att det blir ett bra år med mycket glädje och skatt :)
Idag vaknade vi sent och slappa fram till kl 1 då jag o hundarna träffade upp Ulrika, Cinna och Mia vid JBK.

Dax att träna lite lydnad.. Iaf kom vi fram till att vi skulle köra det tävlingsmässigt och köra en hund i taget eftersom vi alla ska tävla i klass 2 den 20:e.

Platsen var kanon där låg alla hundarna fint kvar :)

Först körde Ulrika och atlas och atlas är enormt duktig men han störs tyvärr av den blöta planen.. en jag tyckte han var duktig, jag tror han kommer gå mycket långt! Han är smart och duktig o det är Ulrika oxå..

Sedan körde Cinna och Texas och de är oxå duktiga!! De är ett fantastiskt duktigt ekipage :) Har så duktiga vänner :)


Sedan körde jag Bus

Foten - hon var duktig men jag gjorde en miss jag gick för långsamt med henne i början o hon blev lite okoncentrerad.. men sedan gick hon bra!

LÄggande under gång - jättebra, fick beröm :)

Inkallningen - bra

Rutan - bra men då hade jag bett Ulrika lägga dit en belöming i rutan när Bus inte såg det :)

Apporten - ok men hon vill ju fortfarande ta den med tassarna

Hoppen - ok men sätter sig väldigt nära men det gör inget eftersom hon hoppar som en känguru :)

Fjärren - där strulade hon idag, ville inte sätta sig, vet inte varför?? Fick henne att göra det tillslut men det får vi nog träna mer på..


Bus har utvecklats så mycket, hon är lyhörd och bra. Dock ska jag börja lägga in fler moment till henne nu om vi ska ta och klara 3:an :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards