Aussieringens

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Carina Losenborg - 1 november 2012 10:23

Idag är det äntligen dax för Fitnessfighten, har legat på helspänn sedan kl 4 i natt och bara väntat på att dagen ska börja, var hungrig redan då så jag såg verkligen fram emot frukosten.
Fick bli yoghurt med flingor, knäckebröd med skinka och tomater, jättegott förutom skinkan, jag gillar ju egentligen inte skinka på mackor men jag har köpt fin skinka så jag ska hoppas på att jag ska kunna äta den..;)


Sedan har jag o Bus varit ute och gått en sväng, kände mig dock ganska tung efter frukosten så det fick bli en lite kortare runda, får ta en längre lite senare.. Sedan åkte jag iväg till gymmet.. lika bra att få det gjort även om jag kände mig som en tung tegelsten, men oj vad bra det gick :) Inte ens att springa 10 minuter var jobbigt idag :)


 


Gjorde alla mina övningar och sedan åkte jag hem och har just slukat ett hemskt gott mellanmål.

Kesella med mango, hallon o passionsfrukt! Såå gott detta kommer att bli en favorit det kan jag lova..


Visst ser det gott ut??

 


Nu har jag ju iaf dragit igång och jag hoppas på att alla dagar blir som denna då man känner att kroppen orkar och vill men man vet ju aldrig, men jag ska ju träna igen ikväll, det är combat på gymmet och det kan jag ju inte missa :) Ha nu en bra grym och rolig dag allihop så ska jag gå o duscha :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards