Aussieringens

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Carina Losenborg - 3 november 2012 16:18

Idag vaknade jag tidigt, redan kl 6.30 av att min näsa var så täppt att jag knappt kunde andas :(  Varför ska man alltid bli sjuk?? Ja ja bara att gå upp och fixa sig lite frukost, kände att kroppen var tung men blev lite gladare efter den hade fått mat.
Tuva kom oxå upp och höll mig sällskap i soffan, vi satt och kollade på tecknad film och åt vår frukost i lugn och ro.. riktigt mysigt! Jag passade oxå på att använda min massagestol och få lite välbehövlig ryggmassage :)

Vid tio hade jag bestämt möte med Camilla för en långis med Bus, vi tog en timmes powerwalk i ganska skönt väder och efter den urladdningen så kändes faktiskt kroppen bättre redo för att gymma lite ;)

Så jag tog och begav mig till gymmet för min dagliga en timmes träning. Började med att springa 10 min på löpbandet och benen kändes väldigt pigga och friska så det var skönt.. men efter ca 30 min kände jag av att kroppen har en infektion.. men körde klart mitt pass men det blev väl kanske inte i högsta tempo.


Väl hemma blev det en välbehövlig dusch och sedan tog jag o Björn o åkte till Ica Maxi för att handla, nu har jag äntligen hittat frysta granatäppelkärnor!! 

Känner fortfarande av halsen man jag o Camilla har nu precis kommit hem från 1 timmes promenad, så nu blir det inget mer gående med Bus idag, hon får ta en kvällskiss på tomten.. ;)


Bus är lite jobbig att gå med just nu då hon bara går och letar mat.. hon leter och letar så nu måste jag ha koppel på henne annars får jag bli arg på henne för hon hittar en massa saker som tex asfalten att slicka på.. måste mog ta och avmaska henne sedan oxå för vem vet vad hon stoppar i sig nu :( 


Jag hoppas på att min urladdning idag får min förkyldning att ge med sig. Annars får den väl den att bryta ut på allvar, i vilket fall så hoppas jag på att något händer för det tråkigaste som finns är att vara lite krasslig hela tiden.. Har iaf köpt D-vitamin idag så nu ska det tas lite sådant också..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards