Aussieringens

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Carina Losenborg - 12 november 2012 15:38

Har varit fundersam i ett par dagar på om jag ska ta och ultraljuda Bus eller inte, jag är ganska säker på att hon har valpar i magen men det hade ju varit kul att vara säker.. imorgon har det iaf gått 4 veckor så bara 5 kvar nu :) 


Hon är fortfarande lika hungrig och äter allt hon kommer över, måste ta o kolla när det är man ska avmaska tiken, vet att det är innan men det var så länge sedan jag gjorde det sist, var ju ett tag sedan Bimbo hade sin senaste kull så jag kommer inte ihåg exakt vilket datum man gör det på.. ska kolla detta.. men med take på att hon äter massa saker ute så vill jag avmaska henne så att det inte blir några problem..


Annars är allt lugnt här hemma, inga stora saker händer förrutom att jag är sjukt trött på all nyttig mat, skulle vilja ha en bulle eller varför inte lite godis?? Men det är ok att vara utan men vissa dagar är det jobbigt.. Träningen går ok iaf men jag har haft problem med mitt ena lår (baksidan) som har gjort att jag inte kunnat springa eller göra vissa övningar.. men ned hjälp av el och Katarina (fick massage idag) så är låret ok igen.. jag var ju o körde RPM igår som är en typ av spinning.. och oj vad ont jag har i min rumpa.. vilka obekväma sadlar.. usch men det var inte lika jobbigt som jag hade trott även om jag svettades floder..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards