Aussieringens

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Carina Losenborg - 29 november 2012 18:39

Mystiska ljud har kommit från köket idag, Bus har sett väldigt förvånad ut.. Hon har stått och tittat på mig när jag bakat för att helt plötsligt få isbitar nerramlande i huvudet.. hon var inte helt nöjd över detta kan jag säga :) hahah hon såg så snopen ut..


Jag har nämligen frostat av frysen och det har tagit hela dagen..   Helt sjukt!! Jag har tagit mig ledigt idag och imorgon för att få vila kroppen.. jag har ju varit sjuk och känner att jag fortfarande inte är helt ok så det är skönt med ledigt.. men oj vad mycket man kan få gjort när man sätter fart..


Jag och Bus har idag myst med hennes mage oxå.. den är stor och rosa och spenarna än nu ännu större.. lilla gulliga Bus.. jag har skrattat åt henne idag oxå.. bad henne att hon skulle gå o hämta sin matskål för att hon skulle få lite i den, men nej då går hon o hämtar sin lilla leksaksgris istället :) Lilla gullet!! Sedan har hon hämtat alla sina 4 leksaker som hon har framme, en efter en.. men är just nu mycket nöjd med att de ligger samlade i hennes korg o vilar..


Nepp nu ska jag se om frysen har blivit tillräckligt kall så jag kan ställa in maten igen, har enorm huvudvärk så jag vill helst gå o lägga mig men kan ju inte göra det innan all mat är inne igen.. vill inte att den står ute över natten..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards